Waktu

Assalamualaikum

.SELAMAT DATANG KE FEDILA PUNYA BLOG DAN SELAMI ILMU UNTUK KEKAL CANTIK, SIHAT , BERILMU DAN BERDUIT

7 July 2014

PENGEDAR SHAKLEE MELAKA : KURANGKAN RASA HAUS DIBULAN PUASA

[ KURANG RASA HAUS DAN KEKAL BERTENAGA ]
Harini dah beberapa hari berpuasa kan..ada tak yg rasa letih2 badan lahi..haus tekak je...musim panas pulakkan...hah! Inilah rahsia geng2 shaklee kekal cergas diorang pakat amalkan Performance Drink malah sama2 kongsikan dengan semua orang kelebihan Performance ni..elak badan terhidrat dan kurangkan rasa haus..Sepanjang hari kekal cergas tu.
Anda yg kerja tempat panas, aktif bersukan, aktif bekerja ke sana ke sini, bercakap je kejenya...bulan puasa ni lagilah rasa tak larat..in shaa Allah yg penting kita niat spy kita dipelihara kesihatan yg baik spjg ramadhan ini..
Resepi baru drpd sy Performance Drink mix Sirap Strawbery...memang rasa sedap dan menyegarkan..bancuh sejuk2 memang sedap tau..


IBU2 YANG MENYUSU,PREGGY WAJIB ADA ITEM INI UTK KEKAL CERGAS SEPANJANG BERPUASA.MINUMAN ESP DAN PD UTK MEREKA YG MEMENTINGKAN KESIHATAN JUGA MENGELAKKAN KURG HIDRASI,RASA HAUS TNPA PERLU BATALKAN PUASA ANDA..;)



PERFORMANCE DRINK

1. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.
2. Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.
3. Ia bukan milk booster, atau minuman penambah susu, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.
3. Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.
4. Fungsinya tak sama dengan milk booster atau makanan penambah susu lain kerana ia bukan untuk menambah susu sebaliknya menjaga sistem tubuh badan kita dalam sehari berpuasa dan menyusu/mengepam.
5. Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. Budak2 demam pun elok amik ni sebab biasa la budak2 bila dah demam tak selera makan minum. Ia boleh tolong cegah dehydration tu.

Always safe | Always work | Always green

 
Berminat? Boleh sms/wassap kepada saya : 013-3726649

norfedila rosliy
SID No : 869804 
Penghantaran ke seluruh Malaysia 
COD AREA MELAKA




No comments:

Post a Comment