Waktu

Assalamualaikum

.SELAMAT DATANG KE FEDILA PUNYA BLOG DAN SELAMI ILMU UNTUK KEKAL CANTIK, SIHAT , BERILMU DAN BERDUIT

17 July 2014

PENGEDAR SHAKLEE MELAKA : PENGHANTARAN TERUS KE TEMPAT ANDA

PENGEDAR SHAKLEE MELAKA SERVIS LAJU

PENGEDAR SAH SHAKLEE SEKITAR BANDAR MELAKA


Assalamualaikum dan salam ceria semua..


Hai...Saya FEDILA dan biz partner sayaAZWAN (Suami) ialah Pengedar Sah Shaklee sekitar bandar melaka, krubong & msjid tanah. Menetap diTaman Krubong Jaya, Krubong,Melaka. Bagi yang berdekatan dgn ila, boleh je datang rumah untuk pick up barang. 

Warga MELAKA samaada di sekitar bandar,batu berendam, krubong, cheng, ayer keroh... kalian boleh dapatkan vitamin shaklee daripada kami untuk penghantaran /COD ( cash on delivery).
PENGHANTARAN TERUS KE TEMPAT ANDA DI SEKITAR MELAKA

Boleh hubungi kami dan tetapkan temujanji untuk penghantaran dan barangan yang ingin dibeli untuk pengesahan stok.


Join ahli serendah RM75 WM/ RM85 EM termasuk postage beg kit.

Untuk info lebih lanjut boleh KLIK DISINI

Anda pun nak join team hebat kami IRONLADIES TEAM??

Boleh hubungi saya tak yah malu-malu. Saya mempunyai downline seluruh Malaysia. Bagitau je kalian di mana saya akan cadangkan dealer saya di kawasan berdekatan anda.





No comments:

Post a Comment