Waktu

Assalamualaikum

.SELAMAT DATANG KE FEDILA PUNYA BLOG DAN SELAMI ILMU UNTUK KEKAL CANTIK, SIHAT , BERILMU DAN BERDUIT

20 July 2014

SHAKLEE SOKONG ISRAEL?????

SHAKLEE SOKONG ISRAEL

Shaklee Sokong Israel???

isu bermusim yang hangat diperkatakan di media sosial gara gara sebuah laman web seorang pengedar shaklee di negara Us..

u olls jangalah melatah bila tengok gambar (refer gambar dibawah),siasat dulu sebelum terima bulat bulat isu yang sedang hangat diperkatakan ..



Inilah dia website yang dikaitkan dengan Shaklee sokong israel
bile di Klik pada Logo SHAKLEE itu, anda akan dibawa ke website rasmi AHLI SHAKLEE tersebut. 


kalo anda tgok pade website tersebut...mmg website tu mirip sekali dengan website SHAKLEE.....



TETAPIIIIIIII.........(wah panjang pulak tapinye...hihi)
bila kite klik Tab di atas tajuk ABOUT US dan pilih Team....disitu akan terlihatlah kebenaran siapa yg punye website tersebut.....
Ia adalah milik 2 orang Ahli Shaklee iaitu David Miller dan Roza Fishman.
individu inilah yg bertanggungjawab keatas website ini...sekaligus menyumbang kepada israel....dan bukannya PIHAK SHAKLEE  yg menyumbang kepada ISRAEL..



dan alhamdulillah...segala persoalan dah terjawab kini dan pihak SHAKLEE sendiri prihatin terhadap isu ini dan berikut adalah penafian dr pihak SHAKLEE



Shaklee adalah sebuah entiti syarikat yang tidak terlibat dengan mana-mana isu politik, negara atau perkauman. Malah Shaklee US telah mengeluarkan arahan kepada SID tersebut untuk menurunkan logo Shaklee dalam masa terdekat.

Maka pada mereka yang sebelum ini ragu-ragu berkaitan hal ini, dengan statement dari syarikat ini akan dapat menjawab segala kemusykilan anda selama ini.

SAYA SENDIRI BERAGAMA ISLAM....DAN SAYA SENDIRI MEMBOIKOT MCD....XKAN PLAK SAYA NK BG KLUARGA SY MKN VITAMIN YG MENYUMBANG KEPADA ISRAEL PLAK KAN....

untuk pengetahuan kalian....
isu ini adalah isu berulang tiap kali berlalu peperangan melibatkan Israel pasti Shaklee menjadi mangsa pihak-pihak tidak bertanggungjawab mengeluarkan kenyataan untuk memburukkan Shaklee adalah penyumbang kepada Israel untuk pembelian senjata. Allauakbar! Kami yang beragama Islam tak kan menjual produk yang menyumbang ke arah kejahatan dan kekejaman. Sebaliknya kami punya misi dan visi bangunkan ekonomi ummah dengan mengeluarkan zakat dan sedekah.

Moga tiada lagi was-was serta semakin ramai yang dapat merasai kebaikan produk shaklee malah tambah ekononi samada secara separuh masa atau sepenuh masa. Moga kejayaan mengiringi kita semua untuk sama-sama menyumbang kepada jalan Allah juga. Amin.... 


so semuanya dah terjawab kini...
dari fokus perkara fitnah ,baiklah fokus pada perkara yang membawa manfaat ummah..

Setinggi penghargaan dan ucapan terima kasih kepada para pelanggan Shaklee dan terutama customer saya yang setia membeli daripada saya atas sokongan anda saya tidak akan terus berada di sini.

so nak dapat produk Shaklee boleh hubungi saya:

norfedila rosliy
SID No : 869804 
Penghantaran ke seluruh Malaysia 
COD AREA MELAKA

PENGHANTARAN PERCUMA SEKITAR KRUBONG, CHENG, AYER KEROH & BT BRENDAM



No comments:

Post a Comment